Паливний насос високого тиску

Паливний насос високого тиску Головна функція паливного насоса високого тиску - надходження дизпалива, для забезпечення працездатності двигуна. Розрізняють кілька різновидів паливних насосів, які різняться між собою за принципом дії, будовою і сферою застосування. Про особливості пристрою паливного насоса високого тиску розглянемо далі.

Паливний насос високого тиску: функціональні особливості


Головною функцією паливного насоса високого тиску є передача в певний період часу дизпалива, яке забезпечує працездатність всієї системи. У співвідношенні зі способом і принципом роботи паливні насоси мають безпосередній період дії або акумуляторні впорскування.

Перший варіант передбачає здійснення механічного приводу при одночасному перебігу нагнітання і подачі. Для створення певного тиску, використовується поршень, розташований в насосі.



Другий варіант насоса високого тиску, відрізняється надходженням дизпалива під впливом стиснутого газу або пружинного механізму. Деякі пристрої характеризуються наявністю насосів, у яких додатково є гідравлічний акумулятор. В такому випадку, інжекція та впорскування є окремими процесами, які відбуваються в різні проміжки часу. Таким чином, інжекція та розподіл дизпалива відбувається рівномірно і високоякісно.

Паливний насос під високим тиском відрізняється певним принципом дії, суть якого полягає в обертанні сортировального валу, отримання певного впорскування, його передачу на колінчастий вал.

У процесі обертання сортировального валу певний механізм потрапляє на поверхню штовхача і виробляє його зміщення. Далі пружина стискується і відбувається підняття поршня. При цьому, паливо в певній кількості поступово витісняється.

Для того, щоб змінити кількість дизпалива, яке подає насос, використовуються фужери, повертаються в ту або іншу сторону. Серед додаткових елементів паливного насоса відзначимо:

1. Деталь, випереджальну впорскування - змінює кут впорскування, у співвідношенні з оборотами механізму, що складається з ведучої, веденої напівмуфт, вантажів, стяжних пружин і опорних пальців. При наявності мінімального обороту механізму, відбувається стягування вантажів пружинами. При збільшенні поворотних механізмів, пружини приходять в опір.

2. Регулятори всережимного типу - здатні змінити кількість дизпалива, що подається насосом. Складається з корпусу, кришки, вантажів, деталі, регулювальних гвинтів.

Регулятор забезпечує працездатність двигуна. Якщо обороти збільшуються, то відбувається збільшення кількості дизпалива, що подається в систему. При збільшенні навантаження, слід зниження обертів. Рейка, регулює надходження дизпалива, при її переміщенні в одну із сторін, відбувається зупинка або запуск двигуна.

Паливний насос високого тиску ціна і різновиди


Дизтопливный насос високого тиску - один з головних елементів, що забезпечують працездатності дизельних двигунів. Головними функціями насоса виступають:

виділення певної кількості дизпалива в систему для забезпечення її роботи;
регулювання працездатності двигуна.

Поршень і циліндр - основні складові системи паливного насоса. Для їх виготовлення використовується високоякісна загартована сталь і висока точність її обробки. Між цими елементами є дуже невеликий зазор, званий прецизійної взаємозв'язком.

У співвідношенні з конструктивними особливостями дизтопливных насосів високого тиску, слід виділити три основні їх види:

рядний паливний насос високого тиску;
насос розподільник;
механізм магістрального призначення.

Для інжекції дизпалива в першому варіанті насоса використовується як раз вищеописана плунжерна пара з поршня і циліндра. У дистрибутивному механізмі є кілька розподільних пар. З допомогою магістральних наносів паливо подається до акумулятора.

Застосування дизтопливного насоса високого тиску також пов'язане з системами безпосередніх упорскуванням на двигунах, які працюють на бензині. Пропонуємо ознайомитися з особливостями кожного з видів паливного насоса:

Робота паливного насоса високого тиску рядного типу


У даного механізму є така кількість поршневих пар, скільки циліндрів знаходиться в двигуні. Поршневі пари монтують в корпусної частини, в ній же знаходяться магістралі, за якими паливо потрапляє і виводиться з агрегату. Поршень рухається завдяки сортировальному валу, який з'єднаний з колінчатим валом на двигуні. Для з'єднання поршнів з кулачками використовують пружини.

У процесі обертання сортировального валу виробляє штовхання поршнів. Далі відбувається відкриття і закриття пропускного механізму, під тиском паливо рухається на необхідну форсунку.

Для того, щоб відрегулювати кількість дизпалива, що подається в систему і час її надходження, використовують як механічні, так і електричні прилади. Для того, щоб здійснити механічну налаштування механізмів слід повернути поршень у втулку, на його поверхні є рейка з невеликими зубцями. На верхній кромці поршня розташовується похилий елемент, який і дозволяє змінювати кількість дизпалива, що подається насосом.

Якщо відбувається зміна кількості обертань на колінчастому валі, то слід змінити також і момент подачі палива в систему. Для цих цілей використовується відцентрова деталь, розташована на валу кулачкового типу. У внутрішній частини деталі розташовуються вантажі, які під час збільшення оборотів на двигуні починають розходитися. При цьому, якщо обороти двигуна збільшено, то паливо подається швидше, в іншому разі надходження палива сповільнюється.

Рядні паливні насоси високого тиску відрізняються високим рівнем надійності. Для змащування насосів використовується дизтопливное масло. Даний варіант насоса найчастіше використовується в двигуні з окремими камерними системами.

.




18-05-2016, 11:12 1160 0

Поділіться власною думкою