Пневматичні циліндри

Пневматичні циліндриПо конструкції можна виділити наступні типи пневматичних циліндрів.

Двосторонньої дії
  • З одностороннім штоком
  • З двостороннім штоком
  • Телескопічний двосторонній

Односторонньої дії
  • З пружиною
  • Плунжерний пневмоцилиндр
  • Телескопічний односторонній




Пневмоциліндри двосторонньої дії


В пневмоцилиндр двустороннего действия стиснене повітря подається як в поршневу порожнину, так і в штокову.

Пневмоцилиндр з одностороннім штоком


Пневмоциліндри двосторонньої дії з одностороннім штоком отримали найбільш широке поширення, завдяки простоті конструкції, універсальності, можливості регулювання швидкості прямого і зворотного ходу, компактності.

Конструкція пневмоцілінра


  • Шток - деталь, яка з'єднана з поршнем і повалятися передати переміщення і зусилля, від поршня до об'єкта впливу.
  • Кільце не допускає потрапляння забруднюючих частинок в порожнину пневмоциліндра.
  • Манжета штокова забезпечує герметичність штокової камери.
  • Напрямна втулка виготовляється з антифрикційного матеріалу, служить опорою напрямної для штока пневмоциліндра.
  • Гільза - циліндрична камера, в якій переміщається поршень. Внутрішній діаметр гільзи визначається діаметром поршня, довжина гільзи - ходом поршня.
  • Поршень - рухома частина пневмоциліндра, переміщається в гільзі, розділяючи порожнини пневмоциліндра.
  • Гумове кільце не допускає перетікання повітря між порожнинами в місці сполучення штока і поршня.
  • Поршневі кільця виготовляється з антифрикційного матеріалу, дозволяє поршню ковзати по внутрішній поверхні гільзи.
  • Манжети поршневі забезпечують герметичне поділ поршневий і штокової порожнин.
  • Кришки пневоцііліндра дозволяють сформувати герметичні робочі камери. Задня кришка замикає поршневу порожнину, передня - штокову. У кришках виконують необхідні канавки, для ущільнень, проточки, отвори для підведення і відведення повітря.
  • Гумові кільця встановлюються в канавках на кришках пневмоціліндра, забезпечують герметичне ущільнення кришок і гільзи.
  • Гайка утримує поршень на штоку.
  • У представленій конструкції кришки і гільза стягуються анкерами (шпильками) з гайками.

Принцип дії


Стисле повітря від компресора або іншого джерела подається в поршневу порожнину пневмоциліндра, штокова порожнину в цей момент за допомогою розподільника з'єднується з атмосферою, тиск стисненого повітря впливає на поршень, змушуючи його переміщатися, до тих пір, поки він не упреться в передню кришку. Пневмоціліндр здійснює прямий хід, його шток висувається. Для здійснення зворотного ходу необхідно подати стиснене повітря в штокову порожнину, а поршневу - з'єднати з атмосферою. За дією тиску стисненого повітря поршень стане переміщатися, шток буде засуватися.

Напрямок потоків стисненого повітря в поршневу і штокову порожнини, а також з'єднання їх з атмосферою або лінією скидання здійснюється за допомогою спеціальних пристроїв - пневматичних розподільників.


Пневмоціліндр з двостороннім штоком


Розміри ефективних площ і обсяги порожнин при прямому і зворотному ходах пневматичного циліндра різні. Це означає, що при інших рівних умови, пневмоціліндр буде рухатися з різними швидкостями, і створювати різні зусилля при прямому і зворотному ходах. Це не завжди бажане явище.

Пневмоціліндр з двухосторннім штоком


Якщо пневмоцідіндр повинен діяти однаково як при прямому, так і при зворотному ході, то використовують пневмоціліндр з двостороннім штоком.

Для пневмоприводів застосовуються конструкції з закріпленою гільзою або з закріпленим штоком. У другому випадку стиснене повітря підводиться в робочі порожнини через шток.

.




16-06-2020, 19:30 98 0

Поділіться власною думкою