Обслуговування поршневих компресорів

Обслуговування поршневих компресорів При будь амортизації, незначною або посиленою, будь обладнання зношується, а стиснене повітря або газова суміш, що нагнітається поршневим компресором, має домішки, масла і зваж. Найчастіше саме це веде до зниження продуктивності основних його вузлів або навіть розгерметизації клапанів. Поршневі компресори, як будь-які інші технічні пристосування, періодично потребують профілактичному огляді всіх його вузлів, а також зміни витратних матеріалів та зношених комплектуючих.

Іноді можливий заводський брак, порушення правил експлуатації або його надмірне навантаження, з-за чого трапляється зниження ефективності роботи і виникає потреба в ремонті поршневих компресорів. Дуже важливо не пропустити той момент, коли було б цілком достатньо вчасно замінити деталі або зробити їх підгонку, щоб не доводити до повної поломки компресора.



Нерідко персонал сервісних центрів стикається не стільки з явною поломкою пристосувань для нагнітання повітря, скільки з їх ненадійністю або нестабільною роботою, невеликих дефектів, а при усуненні цих причин компресори знову працюють безперебійно.

Причини можуть бути різні, наприклад, частий перегрів, стукіт, надмірна нагар, зниження ефективності його роботи та ін Деякі симптоми говорять про необхідність заміни комплектуючих, інші ведуть до його неминучої поломки. Є декілька симптомів, коли поршневий компресор необхідно зупинити ще до його повної або часткової поломки і зупинки.

1. Це показник тиску – його зниження в системі охолодження або при охолодженні двигуна, зменшення тиску газу при всмоктуванні нижче норми або при зменшенні тиску в мастильної системі циркуляції компресора.

2. Це температурні показники – підвищення температури вкладишів корінного підшипника понад 70°С або висока температура вихідної води.

3. Це мимовільне відключення двигуна змащування циліндрів і сальників, сторонній шум або інші збої.

Серед дефектів при діагностиці поршневого компресора найчастіше виявляються такі проблеми.

1. Зношеність: сальников або недостатня їх змащення, а також противаг, втулок циліндра високого тиску з виникненням тріщин.

2. Корозія будь-якого елемента компресора або його вузлів у місцях найбільшої напруги, наприклад, у циліндрів і крейцкопфов.

3. Несправність запобіжного клапана і інших вузлів.

4. Забруднення або витік масла.

5. Обрив шатунних болтів.

6. Неточність центрування штока або його вигин, наприклад, з-за однобокого нагріву в сальнику.

7. Випадання в циліндр заглушок литих поршнів.

8. Ослаблення на штоку посадки поршня.

9. Поломка або дефект поршневих кілець, сполучної муфти, деталей коленвала, пружин клапанів або обмежувача підйому.

10. Дефект поверхні штока або поява тріщин на шатунах від зносу.

11. Надмірний натяг болтів.

12. Перегрів кривошипа.

13. Пошкодження крейцкопфа або сполук зі штоком.

14. Випадання болта або відгвинчування гайки.

15. Сторонні нехарактерні шуми – робота зі стуком довгий період через порушення зазорів шатунних підшипників.

16. Неточності укладання валу і прилягання головки болта і гайки до поверхні шатуна.

.




31-07-2016, 18:18 742 0

Поділіться власною думкою