Усунення неполадок поршневого компресора

Усунення неполадок поршневого компресора Розглянемо детально причини неполадок і можливі способи їх усунення. Наприклад, якщо не провертається маховик, то між підставою поршня і клапанної дошкою виробляють більший зазор, у межах 0,2-0,6 мм. Причина неполадки– упор поршня в площину клапана.

При пропусканні повітря через видалювач вологи – промити або замінити клапан. Можливі причини руйнування або засмічення клапана. Якщо виявлено пропуск повітря в трубці скидання після зупинки – треба прочистити клапан, швидше за все, там засмічений зворотний клапан.



При підвищенні нагріву компресорної головки необхідно зробити затяжку по нормі, замінити поршневі кільця з виявленим дефектом, зачистити забруднені поверхні, змінити масло на те, яке зазначено в технічній документації. Ймовірні причини перегріву – застосування олії, не відповідає зазначеному в техпаспорті, недостатні терміни для його охолодження; можлива прострочена заміна масла. Можуть бути перетягнуті шатунні болти, які ускладнюють доступ олії до вкладишів або тепловий зазор на стику поршневих кілець занадто малий, важливо перевірити і ослаблення шпильок кріплення.

При повільному наборі оборотів, або коли механізм не запускається під тиском – змінити клапан, провести притирання корпусу і зробити ревізію ременів. Можливі причини – ослаблення натягу приводних ременів або засмічення зворотного клапана.

При виявленні протікання масла по коленвалу з картера потрібно замінити сальник і прочистити зазор сапуна. Можлива причина – засмічення отвору сапуна і загальний знос сальника.

При зниженні продуктивності поршневого компресора потрібно промити або замінити фільтр, змінити зношені поршневі кільця, виявити місце витоку для його усунення, прочистити і змінити дефективные пластини клапана або вирівняти площину прилягання прямоточного клапана. Найбільш ймовірні причини зниження продуктивності роботи поршня – зависання або поломка пластин клапана, витік повітря з-за нещільного з'єднання або його розгерметизації, а також засмічення повітряного фільтра або загальна зношеність поршневих кілець.

При стукоті циліндра необхідно замінити масло, змінити дефектні поршневі кільця і зношені деталі, розточити циліндр або замінити поршень. Найбільш ймовірні причини появи стуку – поломка поршневих кілець або заїдання з-за нагару і невідповідного масла, а також загальна зношеність поршня або його циліндра, втулки верхньої головки шатуна або поршневого пальця.

При надмірному утворенні нагару проводиться очищення всіх комплектуючих від нагару, зміна масла, далі важливо стежити, щоб не було надлишку масла в картері. Ймовірна причина – використання низькоякісного масла і поява його надлишку в картері.

При виникненні стуку в картері необхідно зробити ревізію і підтяжку шатунних болтів, змінити підшипники або під ремонтний розмір обробити шатунні шийки вала, а вкладиші замінити. Ймовірні причини – зношені підшипники колінвала, і вкладиші шатунні шийки, ослаблено кріплення шатунних болтів.

При зниженні тиску в ресивері і роздавальний клапані необхідно прочистити зворотний клапан, оскільки найбільш вірогідна причина – поломка або засмічення зворотного клапана.

Кращим рішенням приведення компресора в робочу норму буде звернення до фахівців місцевого сервісного центру. Однак до ремонту будь-якого технічного вузла або агрегату важливо зробити повну діагностику, щоб виявити точну причину збою в роботі, ремонт і заміна витратних матеріалів буде проведена найбільш ефективно. Компетентні фахівці при діагностиці поршневих компресорів не тільки знайдуть причину збою в роботі або дефекти, але і усунуть всі його недоліки і причини поломки.

.




31-07-2016, 18:17 688 0

Поділіться власною думкою