Як зробити стрічкову пилку своїми руками

Як зробити стрічкову пилку своїми руками Процес виготовлення стрічкової пилки залежить від багатьох факторів, таких як двигун пристрою, його розміри, пильні стрічки і додаткові заготовки. Для роботи насамперед потрібно наявність асинхронного двигуна, його можна придбати на ринку. Даний варіант пилки, інструкція з виготовлення якої представлена нижче, виготовлений практично з дерева і відрізняється такими характеристиками:

висота 120 см, ширина і глибина 90 см;
діаметр коліс становить 40 см;
ширина і глибина робочого місця - 51х47;
стіл здатний нахилятися під кутом в 45 градусів;
загальна вага - близько 50-ти кг;
заготовки з максимальною товщиною 26 см;
довжина полотна - 2,66 м.



Перед початком роботи слід виготовити креслення стрічкової пилки. Головним і дуже важливим елементом даного інструменту є робоча поверхня, яку слід виготовити в першу чергу.

Для її виготовлення було використано дерево, соснівка, товщиною в 2 см. Врахуйте, що використання фанери, ДСП, меблевого щита або МДФ для виготовлення даного елемента пили - неприпустимо.

Форма рами нагадує буку, у верхній її частині розташовується механізм, на якому вимушено колесо, а на нижній частині зафіксовані дві ноги, що з'єднують її з основою. У складі рами присутні шість прошарків і накладок. Для того, щоб збільшити її жорсткість використовують також і діагональні деталі. Всі елементи піддаються склеюванню поетапно. При цьому, ретельно перевіряється жорсткість їх фіксації і перпендикулярність розташування. Рама облаштовується без підстави, воно монтується пізніше, після завершення робіт над пилкою. Після виготовлення рами, вона шліфується і покривається лаком або фарбою.

Процес виготовлення рами з дерева полягає в наступному:


для того, щоб визначити форму елемента слід з'єднати між собою матеріали для першого шару;
у процесі склеювання наступних шарів, брак струбцин компенсують за допомогою шурупів;
на готову раму встановлюють направляючі, на них буде фіксуватися робоче колесо;
для вставок під колесо слід облаштувати спеціальні пази;
далі облаштовується механізм, відповідальний за натягу полотен;
для того, щоб склеїти колесо використовуються три фанерних кола;
розточування шківа двигуна здійснюється до його монтажу.

Подальші роботи по виготовленню стрічкової пилки своїми руками пов'язані з облаштуванням блоку кріплення для верхнього колеса. Даний елемент розташовується вертикально і забезпечує натяг між собою полотен. Для формування направляючого паза використовується дубовий профіль. Блоком називають прямокутну раму, всередину якої встановлюються рухливі власники і верхнє колесо. Для виготовлення рами використовується саме дуб, з-за його міцністю. Для того, щоб додатково посилити кутові з'єднання застосовують вставки. Посл склеювання рами, всередині неї пропилюють пази.

Рама рухається по пазах плавно і легко. У верхній її частині монтується спеціальний елемент у вигляді болта, який і відповідає за транспортування рами по полотну і за її натяг. У вигляді держателя використовується брусок, який має певний отвір, на його поверхні встановлюється гвинт, який регулює нахил коліс. Фіксація держателя на поверхні рами здійснюється за допомогою саморезов, а додаткові ліфти допомагають зробити його рухомим. Під гвинтом здійснюється монтаж сталевої підкладки, забезпечує його жорсткість.

Для фіксації валу на поверхні держателя використовується саморіз. З допомогою трьох пластин, виконаних з дуба, вдається домогтися ефекту пружного на полотні.

Наступний не менш важливий етап передбачає роботу над колесами стрічкової пили ручною. Діаметр коліс становить близько 40 см. Для їх виготовлення використовується МДФ або фанера. Товщина коліс складає близько трьох сантиметрів. Наприклад, використовуючи фанеру, слід виготовити три кола, які в подальшому склеюються між собою.

Особливу увагу приділіть центральній частині колеса, для вирізування під неї заготовок використовуйте фрезерну машинку. У центральній частині колеса просвердлюється отвір діаметром близько 0,6 мм. При цьому, всередину його встановлюється фрезерний циркуль. В подальшому по даному отвору поєднуються між собою інші заготовки.

Припуски під час вирізання кіл становлять до одного міліметра. При відсутності досвіду роботи з слесарским інструментом, замовте підшипники і вали під них фахівців або виготовте їх самі, якщо у вас є необхідне обладнання.

Одна сторона деталі відрізняється наявністю обмежувача, а друга - внутрішньої різьби. Для того, щоб виготовити фланці використовується фанера. У кожному з чотирьох коліс просвердлюється по одному отвору під шканти, діаметр отвору складає 0,06 см. Основними складовими фланців виступають зовнішня його частина, товщина якої складає 1,5 см, підшипник і внутрішня частина, товщиною близько одного сантиметра. Діаметр колеса трохи більше діаметра вала.

Дуже важливим етапом є процес свердління отворів під підшипники, їх діаметр становить 5,2 см. Для роботи буде потрібно наявність кільцевої пили, а для пресування підшипників усередину отвори використовуйте киянку.

Перед фіксацією фланців на поверхні колеса встановлюється тримач на нижньому валу. Він має форму дерев'яного бруска, зафіксованого на нижній частині рами. У кожному з коліс просвердлюються технологічні отвори, всередину яких встановлюють струбцини. Після завершення роботи над колесом, воно фіксується на валу. Переконайтеся у відсутності биття колеса при його обертанні. Для того, щоб підігнати колесо і сформувати потрібний профіль, слід провести з'єднання колеса і двигуна.

Для цих цілей рекомендується використання тимчасового фанерного шківа, встановлюваного на колесі з допомогою саморізів. Для виточки рухового шківа, можна використовувати безпосередньо двигун, який потім з'єднується з тимчасовим шківом за допомогою ременя.

Колесо має бути чітко зафіксовано, а в якості наполегливої механізму використовується дерев'яний брус. Для того, щоб уникнути зісковзування стрічки з поверхні колеса, йому надається бочкоподібна форма. При цьому, на кожній із сторін розташовується скіс приблизно на п'ять градусів.

Інструкція стрічкова пила своїми руками:


1. Після виготовлення всіх деталей фланці встановлюються на колесо, їх фіксація здійснюється клеєм.

2. Блок кріплення на нижньому валу є також і утримуючих механізмом.

3. Кромка колеса не повинна бути рівною, а сточенной на 4-7 градусів. Далі слідує процес монтажу всіх напрямних і підшипників. На колесо встановлюється камера з гуми.

4. Робочий стіл встановлюється в одній площині з похилим механізмом.

Після виготовлення двох коліс, на одне монтується шків штатного приводного типу. Його розмір і товщина залежить від використовуваного ременя.

Далі слідує процес балансування коліс. Для цих цілей буде потрібно наявність підшипників, які стануть опорними механізмами для пильних полотен. Після фіксації тимчасової горизонтальної осі колесо встановлюється та перевіряється рівень його обертання. За допомогою спеціального свердла робляться поглиблення, в нижній частині колеса зовні, таким чином, колесо буде обертатися тільки в певному положенні. Налаштування коліс завершена, вони покриваються з допомогою лаку.

Для того, щоб захистити поверхню коліс від руйнування внаслідок тертя і тиску, на їх поверхню можна надіти гуму, наприклад, від дитячого велосипеда. Крім того, рівень шуму, видаваний пилкою під час роботи буде значно нижче.

Далі слід фіксація коліс на поверхні рами. Спочатку встановлюється колесо, розташоване зверху. На поверхню вала надівається шайба, в основі якої лежить фторопласт. Для фіксації колеса використовується болт і товста шайба, вкручиваемая в торцеву частину валу. За допомогою регулювального болта, колесо встановлюється в паралельному рамі положенні.

Для фіксації блоку нижнього колеса використовуйте струбцини та встановіть колесо, розташоване знизу. Лінійка допоможе розташувати колеса в однаковій площині. Після цього, слід фіксація блоку, на нижньому валу. Перевірте як обертаються колеса вручну, ще раз перевірте їх фіксацію, а потім запустіть двигун. Стрічка повинна розташовуватися посередині колеса, рухи повинні бути плавними і симетричними.

Якщо є вібрація і додаткові звуки, слід виключити пилку і перевірити паралельність установки коліс.

Далі слід на пиляльне полотно встановити направляючі. Для їх виготовлення найкраще використовувати дерево. Крім того, слід виготовити захисну систему у вигляді прямокутної труби з дюралюмінію. Для фіксації захисту на шині використовуйте саморізи. При виставленні шини дотримуйтесь точність, так як наявність перекосів - неприпустимо. Шина фіксується на поверхні рами з допомогою пазових з'єднань. При проведенні розмітки полотно повинно бути щільно вимушено. Далі слід фіксація шини.

Подальші дії передбачають виготовлення робочої поверхні для стрічкової пилки, Для цих цілей можна використовувати ДСП із вставками з МДФ. Крім того, під пилу повинна бути виготовлена тумба, розміри якої залежать від розмірів самого інструменту.

Установка електричних елементів, що дозволяють забезпечити працездатність механізму проводиться в кінці. Можливий також варіант монтажу підсвічування робочої зони, для цих цілей буде потрібно наявність світильника. Для того, щоб забезпечити паралельність упору пилки, використовувався ексцентрик.

.




30-07-2016, 16:00 1076 0

Поділіться власною думкою