Ремонт та будівництво
Корисні поради
30 червня 2016
757
0
Подобається 0

ТОП-5 помилок замовників під час ремонту. Досвід професіоналів

ТОП-5 помилок замовників під час ремонту. Досвід професіоналівНапередодні ремонтно-будівельного сезону провели якісне дослідження серед фахівців по приватному будівництву і ремонту і виявили основні помилки замовників, що здійснюються ними при ремонті і будівництві. В опитуванні взяли участь понад 70 професіоналів, які розповіли, що найчастіше буває неправий замовник, а також як уникнути цих помилок і вигідно зробити довговічний ремонт, не втративши при цьому в якості.

На що варто звертати увагу в першу чергу при виборі ремонтної бригади, основні аспекти договору, найпоширеніші помилки при спілкуванні з будівельною бригадою, послідовність робіт, спірні моменти при ремонті – ось що вдалося дізнатися фахівцям, поспілкувавшись зі спеціалістами.


1. Замовники економлять на якості


На запитання із-за чого найчастіше відбувається непорозуміння між виконробом і замовником при ремонті, 56% респондентів відповідають, що основні проблеми виникають у результаті нерозуміння замовником технологічного процесу, і 44% говорять про те, що основна помилка полягає в бажанні замовника заощадити на роботах або матеріалах.

У зв'язку з цим замовнику на початковому етапі необхідно вибрати професійну будівельну бригаду, яка не тільки зможе грамотно пояснити чому необхідні ті або інші рішення, але і порадити на яких матеріалах/роботах можна заощадити, а де цього робити категорично не можна.

Звичайно, кожен замовник мріє знайти надійну, професійну і дослідну бригаду. На думку самих професіоналів, існує кілька аспектів, на які варто звернути особливу увагу при виборі бригади:

1. Відгуки та рекомендації. Краще всього, якщо бригаду рекомендують знайомі, які вже користувалися її послугами. У цьому випадку заздалегідь відомі всі плюси і мінуси роботи.

2. Портфоліо. Обов'язково подивіться фотографії з колишніх об'єктів, де проводилися роботи саме у вашому напрямку, по можливості бажано подивитися в живу один з об'єктів потенційної бригади.

3. Досвід.
Зрозуміло, далеко не всі майстри готові чесно заявити про свій досвід. Як в першому наближенні оцінити кваліфікацію бригади? Дивіться, як робочі орієнтуються в термінах будівництва, наскільки точно і повно перераховують необхідні витратні матеріали, правильно називають етапи тієї чи іншої технології.

4. Терміни і вартість. Якщо бригада обіцяє закінчити ремонт за місяць, а ви знаєте, що приблизно стільки необхідно лише на те, щоб встала стяжка, варіанти два: або вас свідомо дезінформують, або збираються нехтувати технологією. Також нічого доброго не віщують слова майстра про приблизну вартість ремонту. Після огляду об'єкта і визначення всіх робіт кошторис має бути точною.

5. Кількість і склад бригади. Бригада – це ті люди, з якими замовнику доведеться безпосередньо взаємодіяти. Та оскільки людський фактор – явище невикорінне, а іноді і визначає, вибору варто приділити особливу увагу. Також велике значення має спрацьованість бригади. Коли люди давно працюють разом, вони звикли до взаємних особливостям і знають, як працювати швидко, не заважаючи один одному, а от якщо члени бригади ще не притерлися, є ймовірність, що значна частина часу буде марно витрачатися. Що стосується питання про кількість будівельників – безумовно, багато що залежить від складу робіт, але тим не менше існує певна закономірність. Оптимальним вважається присутність на об'єкті трьох робочих.

Якщо їх менше, робота буде робитися повільніше, якщо більше, то велика ймовірність, що продуктивність праці впаде: чим більше людей, тим вище шанс, що вони будуть відволікатися один на одного, спілкуватися, влаштовувати перекури і т. д.

Тому, вибираючи будівельну бригаду, краще не економити, так як непрофесійний підхід в цій області може призвести до того, що замовнику доведеться не тільки наймати іншу бригаду, але і заново закуповувати витратні матеріали, втрачаючи час і гроші.


2. Замовники нехтують своєчасним укладенням договору


86% опитаних стверджують, що детальний договір необхідно укладати до початку всіх ремонтних робіт. По-перше, це дозволить на початковому етапі визначити точну вартість всіх робіт і терміни, по-друге, убезпечить замовника або будівельну бригаду в разі недотримання домовленостей однієї із сторін.

Договір повинен містити детальний план робіт із зазначенням термінів доставки всіх необхідних матеріалів, узгодження кожного етапу з боку замовника, а також докладну кошторис усіх необхідних матеріалів і ремонтних послуг. Необхідно чітко уявляти, які умови зобов'язаний забезпечити за договором замовник для якісного проведення робіт. Особливу увагу слід приділити гарантіям, які дає бригада, а саме: на які роботи гарантія поширюється і протягом якого періоду діє.
Крім того, необхідно розуміти, що перевірити якість деяких робіт, стане можливим тільки через деякий час. Зокрема, неякісно зроблена ізоляція дасть про себе знати тільки після початку опалювального сезону. Надійність даху може бути перевірена лише наявністю опадів.

На деякі запитання відповіді дасть лише зима, наприклад, переживе покрівля без втрат сніготанення і досить добре зроблено утеплення, щоб виключити промерзання кутів в холоди. Тому при укладанні договору і обговоренні гарантій постарайтеся обумовити такі моменти.


3. Замовники забувають про детальний план робіт


По-перше, перед початком ремонту або будівництва, варто скласти попередній план всіх робіт, вказуючи вартість робіт і матеріалів, а також терміни їх доставки – це дозволить вам заздалегідь розрахувати вартість ремонту і, якщо необхідно, скоротити деякі витрати. Своєчасна доставка необхідних матеріалів забезпечить послідовну роботу бригади, а, отже, зведе терміни робіт до мінімуму і вам не доведеться переплачувати робітникам за очікування.

По-друге, відразу з'ясовуйте порядок оплати. Найдоцільніше робити її поетапно. Велика передоплата часто стає тим самим кредитом, який псує стосунки. До того ж вона «прив'язує» замовника до бригади – незалежно від того, подобається її робота чи ні. Тому краще платити за фактом виконаних робіт, можна після кожного етапу, щомісяця або щотижня.

По-третє, необхідно прописати перелік всіх необхідних матеріалів та послуг із зазначенням вартості. Якщо зібрана кошторис не по кишені, існує ряд способів, які можуть допомогти скоротити вартість ремонту. Наприклад, в ході опитування майже 100% респондентів сказали про те, що попит на ремонтні послуги стрімко падає в період з грудня по березень, отже, і ціни на ремонт у цей період нижче, ніж у розпал ремонтно-будівельного сезону.

Також, наприклад, набагато вигідніше робити ремонт відразу всієї квартири, а не окремо по кімнатах. Крім того, можна заощадити на тих матеріалах, які згодом легко замінити: шпалери, покриття для підлоги, вікна і т. д.

Абсолютно точно не можна економити на «структурних» рішеннях. Категорично не рекомендується застосовувати неякісні водопровідні труби і арматуру, електропроводку, клеї та затирання для укладання плитки, штукатурні суміші та суміші для вирівнювання підлоги і т. п., це загрожує тим, що згодом вам доведеться переробляти ремонт заново і переплачувати в 2-3 рази.

Крім того, можна заощадити на виборі меблів і елементів декору. Зараз є величезна кількість цих товарів на будь-який смак в різних цінових категоріях.


4. Замовники нехтують дизайн-проектом


На питання чи потрібен будівельній бригаді дизайн-проект, 55% фахівців відповіли – так, 43% — не завжди, і лише 2% — відповіли, що дизайн-проект не потрібен. Звичайно, в тих випадках, коли ремонт обмежується косметичним ремонтом, необхідності в дизайн-проекті немає, але, якщо мова йде про капітальний ремонт та перепланування, то дизайн-проект може зіграти дуже важливу роль.

На питання про те, чи стикалися ви з ситуацією, коли дизайн-рішення суперечить будівельним технологіям або можливостей, 73% респондентів дали позитивну відповідь і 27% відповіли негативно. Особливу увагу варто звернути на те, що важливо не стільки наявність дизайн-проекту, скільки його узгодження між будівельною бригадою і дизайнером перед початком ремонту. Часто трапляється так: замовник задоволений дизайн-проектом і чекає на фінальній стадії картинку, яку показав йому дизайнер, а в ході ремонту, виявляється, що дизайн-рішення суперечить будівельним технологіям чи можливостям.


5. Замовники не приділяють увагу чорновій обробці


На питання про те, який етап робіт викликає максимальну кількість суперечок і розбіжностей 78% респондентів відповіли, що це етап чистового оздоблення, і лише 28% відзначили складності на етапі чорнових робіт. Однак майстри наголошують, що негативні наслідки від неякісно виконаної гідроізоляції або неправильно покладеної плитки проявляються лише через деякий час, але можуть призвести до нового ремонту. Тому потрібно уважно приймати по чорновій обробці.

Звертайте особливу увагу:

  • на сантехнічні та електромонтажні роботи;
  • на якість виконання вирівнюючих покриттів підлоги;
  • на гідроізоляційні роботи та роботи по утепленню.

Вибір матеріалів для чорнової обробки краще довіряти майстрам, у яких є досвід роботи з конкретними марками. А от матеріали для чистової обробки (фарбу, шпалери, плитку, підлогові покриття) майстри радять вибирати самостійно або разом з дизайнером.



Поділіться власною думкою...