Сім помилок продавців нерухомості

Сім помилок продавців нерухомості Багато продавців квартир можуть подумати, що знайти покупця легко. Однак вторинний ринок дуже конкретний. Недооцінка важливих аспектів транзакції зазвичай призводить до помилок і відчутних втрат для продавця. Які помилки найпоширеніші при продажу майна?

Для успішного продажу, крім нерухомості, повинен бути підготовлений її власник і потенційні орендарі. Не можна піддаватися ілюзії, що це просте завдання. Щоб уникнути сюрпризів, варто звернутися за допомогою до досвідченого фахівця. Співпраця з професійним і надійним посередником дозволить уникнути деяких помилок, які описані нижче.

Невдалий план продажу

Тільки дві основні мети повинні турбувати продавця:

• Укласти угоду в найкоротші терміни;
• Отримати найвищу продажну ціну.

Для досягнення цих цілей окремі етапи процесу повинні бути заплановані заздалегідь. Невдалі дії, вжиті під впливом людей, які не мають достатніх знань і досвіду частіше віддаляють передбачувані цілі, ніж допомагають вигідно продати майно. Слід пам'ятати, що план повинен охоплювати весь процес з моменту прийняття рішення про продаж:

• Заповнення окремих документів;
• Визначення ціни;
• Підготовка до продажу;
• Створення пропозиції з продажу;
• Просування пропозиції на ринку;
• Демонстрація об'єкта потенційним покупцям;
• Ведення переговорів за умовами угоди;
• Укладення договору купівлі-продажу, аж до діяльності, пов'язаної з передачею майна покупцеві.

Тільки досвідчені агенти знають, які сюрпризи можуть чекати продавців на кожному з вищевказаних етапів.



Невірна оцінка майна

Неадекватна ціна є однією з помилок недосвідчених брокерів і людей, які намагаються продати своє майно самостійно. Правильна ціна визначається чотирма факторами:

• Ситуацією на ринку;
• Попитом;
• Технічним станом майна;
• Місцем розташування.

При визначенні ціни необхідно враховувати кожен з них.

Залучення великого числа агентів

Часта помилка полягає в налагодженні співпраці з декількома або навіть кількома десятками агентів. Це результат хибної переконаності в тому, що чим більше агентств буде задіяно в продажах, тим більша ймовірність швидкої угоди. На жаль ефект, як правило, зовсім протилежний.

Пропозиції, які не готові до продажу

Подання власності, яка не підготовлена до продажу, може значно затягнути продаж і привести до більш низькою ціною угоди. У разі невирішеного правового статусу нерухомості, операції можуть бути неможливі. Квартира з брудними вікнами і стінами, які вимагають ремонту, в якій багато непотрібних предметів, безумовно, не змусить потенційних покупців її купити.

Слабке просування пропозиції

Занадто слабке просування пропозиції зробить процес продажів значно довше. Велика частина клієнтів, зацікавлених в реченні ніколи не дізнається про нього, тому ймовірність досягнення задовільною ціни значно знизиться. Правильне просування пропозиції, це компроміс між рядом рекламних заходів і рекламними витратами.

Часті зміни умов угоди


Швидка зміна ціни на більш високу, якщо на власність претендують багато зацікавлених сторін, може привести до зниження інтересу до власності або його повної відсутності. Звичайно, активність і пильність на ринку найбільш бажані, проте занадто часті і поспішні зміни умов угоди можуть призвести до значної плутанини і сприяти зниженню довіри до пропозиції.

Приховування важливої інформації

Загальною проблемою в контактах між продавцем і агентом з нерухомості є приховування важливої ​​інформації про предмет продажу. Прихована інформація зазвичай стосується правового статусу власності, її історії та технічного стану. Наприклад, самостійний процес продажу майна з заборгованістю часто закінчується відмовою покупця від укладення угоди. Але досвідчений брокер, якщо він був проінформований про всі деталі, в більшості випадків надійно виконає угоду.


31-10-2018, 07:36 16 0

Поділіться власною думкою