Офісні меблі: стильно і практично

Офісні меблі: стильно і практично Наша робота давно перестала бути просто способом заробити гроші, а офіс перестав бути просто чотирма стінами і столом. Тепер компанії зі світовими іменами вступаючи в боротьбу за співробітників, все частіше на додаток до соцпакету пропонують сучасні офіси, намагаються облаштувати робоче місце співробітників максимально зручно.

Якісні і зручні меблі не просто допоможуть створити правильну робочу атмосферу, але і будуть відображати в деякій мірі стиль компанії. По тому, як обставлений офіс, як керівництво поставилося до стилю приміщення можна судити і про ставлення до співробітників. Також, якщо ви працюєте з клієнтами, до вас часто приходять замовники, ви просто зобов'язані приділити увагу тому, яка думка про вашу компанію складеться в голові у клієнтів при відвідуванні вашого офісу.

Сьогодні обладнати свій кабінет красивими офісними меблями не важко. Навколо повно меблевих магазинів, які навперебій твердять про величезний асортимент. Але просто для того, щоб туди поїхати, ви витратите свій дорогоцінний час і можете в підсумку нічого не знайти, оскільки в наявності може не бути того що вам потрібно. Тому можна купити офісні меблі не виходячи з дому, ще й з доставкою по Україні, наприклад тут https://spec-furniture.kiev.ua. В інтернет-магазині ви зможете знайти комплект офісних меблів на будь-який смак, ви зможете обладнати:
  1. простір приймальні;
  2. зали для переговорів;
  3. кабінет шефа.


В інтернет-магазині офісних меблів є величезний вибір предметів інтер'єру серед яких ви знайдете:
  • Для персоналу: комп'ютерні столи, стільці, тумби, стелажі, перегородки;
  • Для ресепшн: стійка для офіс-менеджера, шафи, дивани для гостей;
  • Для кабінету керівника: столи, крісла, полиці, декоративні елементи.

Всі меблі представлені в різних цінових діапазонах - ви зможете обладнати ваш офіс недорого, а якщо бюджет дозволяє - є набори меблів класу люкс. Зони, які можна обладнати:

Ресепшн або стійка адміністратора


Це практично особа вашого офісу, то, що ваші клієнти і партнери побачать першим. Для таких приміщень використовується відразу кілька типів меблів: модульні і м'які меблі. Перші використовуються для вхідної групи, тобто шафи для одягу і сама стійка офіс-менеджера. Другі в основному для розміщення гостей: великі гостьові дивани, крісла або пуфики в залежності від розміру приміщення.


Приймальна і кабінет керівника


Для цих зон рекомендується використовувати більш дорогі меблі. Тут теж будуть використовуватися м'які гарнітури, тільки трохи іншого призначення, а саме крісла для ведення переговорів, столи з декоративними елементами, якщо ви шанувальник більш класичного стилю, або навпаки, аскетичні стильні меблі в світлих тонах, великий комп'ютерний стіл і багато посадочних місць в разі нарад.

Переговорна або кімната для нарад


Головна її особливість - це хороше освітлення і велика кількість світлих елементів. Ну і звісно функціональність. Для цього приміщення підійдуть набори стільців і столів, виконаних в єдиному стилі, оснащених коліщатками, що дозволить в лічені хвилини зробити перестановку, а також всілякі настінні полки, кріплення і стелажі для техніки та обладнання. Це буде досить дешево за витратами, але стильно і якісно.

Кімната відпочинку


Не всім доступна розкіш окремої кімнати, де можна розслабитися в розпал трудового дня, але ми хочемо вірити, що ви в числі цих щасливчиків. Тут не потрібно нічого зайвого, тільки зручні м'які, можливо безкаркасні меблі, невеликий стіл і максимально приємні для очей відтінки.

Ну і на залишок, стільці. Вони поза категорією, оскільки в даному випадку ставка більше робиться не на зовнішній вигляд, а на зручність, адже в ньому ми проводимо практично весь день. Більш того, вони потрібні для кожного приміщення, про яке йшла мова.
15-12-2017, 21:13 113 0

Поділіться власною думкою